torek, 09. julij 2013

Pasteli za poroko

 Kaj neki se skriva v tej škatlici?

Poročna čestitka, narejena po naročilu in nimam pojma kdo jo je dobil. Naročilo: "Tvoja mami dela lepe čestitke, rabim eno za poroko". Tako to gre pri mladini. To so bile edine informacije za inspiracijo :):):). Ker je naročilo prišlo od mladeniča, sem predvidevala, da mogoče ne bo ravno "nežno" ravnal z njo, zato sem jo zapakirala v škatlico. Upam, da je bilo vse Ok.


Levi rob sem toplotno embosirala z belo barvo, uporabila sem čipko, pavs papir, rožice in še kaj. V osnovi sem se odločila za nežne pastelne barve, s katerimi ne moreš kaj dosti zgrešiti...:):):)









5 komentarjev:

  1. A ni to najlepše priznanje, ki ga lahko dobiš za svoje delo? Čudovita voščilnica je nastala :-) Dober glas res seže v deveto vas in celo do mladine :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Veš, tudi pri starejših gre to tako :-)) In meni kar zaigra srce, ko slišim tako lepe komplimente! Paše, kajne :-))
    Zelo lepo voščilnico s škatlico si naredila in všeč mi je umirjenost barv!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita je. Všeč mi je oblika in barva. Pa ideja s škatlico je ena a. Saj veš, dobro blago se samo hvali in res dober glas seže v deveto vas.

    OdgovoriIzbriši
  4. Voščilnica je čudovita. Prav vse na njej štima :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Oooo, prekrasna je...in tale šopek prav popestri nežne, pastelne tone. So že vedeli kdo jo mora narediti... :)

    OdgovoriIzbriši