ponedeljek, 17. januar 2011

Čisto prve

Dolgo časa sem gledala, uživala in se navduševala nad ustvarjanjem čudovitih stvari na Otoku zakladov. Najbolj sem navdušena nad izdelovanjem čestitk in podobnih papirnatih mojstrovin. Trdno odločena, da tudi jaz začnem, sem brskala po blogih, domačih in tujih in se mi je začelo vrteti pred očmi. "Saj to ni mogoče, koliko stvari rabiš, koliko tehnik obstaja in kje vse to nabaviti za ne preveč denarja."  Kar nekaj popoldnevov in večerov je zbrzelo mimo s svetlobno hitrostjo, ko sem se "izobraževala" o vsem mogočem in se končno opogumila.  Vse čestitke na spodnjih slikah sem izdelala po trenutni inspiraciji, veliko sem improvizirala, uporabljala nekaj novih in nekaj starih (priložnostnih) materialov in nastalo je tole. Izdelala sem jih med božično novoletnimi prazniki, objavljam pa jih šele sedaj. Vsak komentar je dobrodošel kot vzpodbuda za vnaprej, pa naj bo kritičen ali pohvalen. 





















2 komentarja:

  1. dobrodošla v blogerskem svetu!
    helenita, ti se spreminjašššš....tale vmesni rezultat je zelo dober! me je kar presenetilo...
    upam, da boš imela čas vzdrževati blog.
    korajžno naprej v nove čase! Đoni

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobrodošla:)
    Kran so tile tvoji začetki:):)

    OdgovoriIzbriši