torek, 25. januar 2011

Pomladni origami

Med kupom starih burd sem našla eno zanimivo...... V njej so bile ideje za čestitke v origami stilu. Ni se mi zdelo preveč zahtevno in sem takoj "zagrabila". Iz burde je samo ideja, oblikovanje je moje:):):)
Ni tako kot sem želela, pa še lepilo ni bilo pravo, tako, da je en bljak.....nisem zadovoljna. Všeč so mi le barve tulipanov.

In tule je moj ponesreček




Brrrr, moram hitro narediti kaj novega, da ne bom žalostna zaradi tele nesreče.

3 komentarji:

  1. hitro moraš hroščka aktivirat!

    OdgovoriIzbriši
  2. Matjaž ima prav. Aktiviraj hroščka, da vidimo, kako lepe stvari se da izdelat z njegovo pomočjo.

    Meni je zadnja s tulipančki zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  3. Nikar se ne jezi, čestitka je prav lepa. Na mojem blogu te pa čaka nagrada Veter v hrbet.

    OdgovoriIzbriši