nedelja, 30. januar 2011

V povezavi z ljubeznijo....

Se dogaja tudi vam? Ko bi rada naredila toliko različnih stvari, da sem čisto zmedena in se ne morem odločiti kaj bi, da nazadnje samo gledam, brskam po spletu in nazadnje ne naredim nič.
V vsej poplavi krasnih čestitk tudi jaz prekladam in kombiniram papirje, trakove, gumbke, žige,......ampak nisem dovolj pogumna. Ko se lotim stvari, sploh še ne vem, kako bi naredila, tako da vse skupaj nastaja po trenutnem navdihu. Poleg tega sem omejena s pomanjkanjem različnih pripomočkov (beri šablon, odtisov, medijev za barvanje, izrezki......).
Moja mami je vedno rekla, da se žaba počasi dere, zato imam silovito voljo in v vsej tej zagnanosti sem se lotila ene "ljubezenske", ki jo prijavljam tudi v Craftalnico.



In še notranja stran (srček je le kot okras)

4 komentarji:

  1. :) ti si pa luštna :))) na CRAFTalnici si dala link do slike in ne do objave in če te ne bi izsledila na Otočku, te ne bi našla :(

    Lepa čestitka :) meni zelo všečna kombinacija rdeče-črne :) žal marsikomu ta kombinacija ni všeč, pa prodajajo se tudi ne :(

    OdgovoriIzbriši
  2. Lušna čestitka je nastala.

    Na mojem blogi te nekaj čaka. ;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. O Suzi, hvala, sem prav vesela.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepa voščilnica in dobra postavitev.

    OdgovoriIzbriši