petek, 04. februar 2011

Barvanje No 1

Hahahaha, to je pa prva pobarvana. Sem še kar zadovoljna, glede na to, da je to res čisto prvi barvan odtis in sem imela kar nekaj težav. Barvala sem z vodotopnimi suhimi barvicami in čopičem z rezervoarčkom. Lahko bi naredila bolj intenzivne barve, a sem se bala, da se mi bo papir preveč razmočil. Iz previdnosti je potem ostalo pri tem.
Čestitka je namenjena dobremu prijatelju, ki se bo potrudil z večerjo kar tako, za prijatelje. Ker nimam nobenega "gurmanskega" odtiska, sem se odločila za ježka, ki mi sicer deluje malo preplašeno, a simpatično.


Male rožice so narejene z novo šablono, pikice na cvetovih in na traku pa so iz ene stare majice, kjer so vsi našitki že cveteli in odpadali. Shranila sem jih, ko sploh še nisem začela čestitkat in še prej kot čez sedem let vse prav pride.

3 komentarji:

  1. Vsaka nova čestitka je lepša. Tale z ježkom je pa naravnost prisrčna. Pa ne samo zaradi ljubkega ježka, ampak zaradi naravnih, meni tako ljubih barvnih tonov.
    Helena, hvala da svoje stvaritve pogumno in nesebično deliš z nami.

    OdgovoriIzbriši
  2. Rado, hvala za vspodbudne besede. Prav paše....

    OdgovoriIzbriši
  3. Helena, pozdravljena! Res si uporabila lepe, meni skladne in tople barve, tudi s postavitvijo si zadela, z ježekom v sredini pa je nemogoče zgrešiti. Tudi jaz se pri barvanju še "mučim" z vodotopnimi suhimi barvicami, sanjam pa o copic markerjih... Lepo! LP:)

    OdgovoriIzbriši