sreda, 23. februar 2011

Ko imaš vročino,.....

.... ne greš v službo in lahko čestitkaš!!!!! No, vročina je, ampak ravno toliko, da ne moreš sedeti križem rok, delati kaj konkretno gospodinjskega pa tudi ne.
Čestitka je nastala za rojstni dan hčerine prijateljice. Ni več tako majhna deklica, ampak meni se je "krancljalo". Opažam, da me vedno vlečejo bolj intenzivne barve, čeprav so mi umirjeni, zemeljski toni tudi lepi. Pa vedno zaplavam v močne barve......


Še malo šivanja in čipkanja....


.....izrezovanja in lepljenja.......

 
Pa naj še kdo reče, da biti bolan ni lepo in prijetno.....

3 komentarji:

  1. Čudovite izdelke imaš.
    Prosim pa te, da pokukaš še na moj blog. Tam te čaka manjša nagradica

    OdgovoriIzbriši
  2. Na mojem blogu te čakata dve nagradici

    OdgovoriIzbriši
  3. Prav prisrčna čestitka in me kar ima, da bi lahko bila malo ta ježek na mreži :) Všeč mi je, kako uporabljaš detajle in tale rožica mi je zelo všeč. Pa seveda hvala za lep komentar na mojem blogu. Brez strahu, senčenje je najboljša stvar na svetu ;) in nikar se bat. Meni je pri tem opravilu všeč ravno to, ker ne rabiš bit natančen in se ti praktično ne more ponesrečiti. Začni pa najprej na kakek kosu kar tako, nato pa se loti tudi čestite, ampak v začetku bolj robove, potem pa vse bolj in bolj :)))

    OdgovoriIzbriši