torek, 08. februar 2011

Zeleno, zeleno

Rada imam zeleno barvo, všeč mi je zelena, ampak ne tista grda zelena, ki nikamor in k ničemer ne paše. In ravno iz takega grdega kartona  sem naredila odtis s srajčko. Takoj, ko sem dobila Cuttlebuga, je bilo treba zavrtet in pri roki je bil ravno ta nesrečni karton. OK, odtisek je bil v redu, ampak kaj naj zdaj s tem. Škoda bi ga bilo odvreči v smeti, zato sem ga odložila za nedoločen čas. Večkrat sem pomislila, kako bi ga uporabila, ker mi nobena barva ne gre prav zraven........ Potem pa sem dobla idejo, da bi bil odtis lahko drevo in to je bilo vse. Ptičke in vejice sem pobarvala s suhimi barvicami, ker edino to zaenkrat imam, ostalo pa sem malo kombinirala in dodajala. V spodnjem levem kvadratku bom napisala še "leta" in to je to.  Navsezadnje sem z njo še kar zadovoljna, glede na to, da nisem vedela kako in kaj bi. Izdelava pa ni ravno najboljša - rdeč papir je malo zamaknjen, ker mi je lepilo takoj prijelo in nisem mogla več popravljati. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar