torek, 01. marec 2011

Magnolia





No, sedaj sem pa okusila, kako zgleda, če se mudi z izdelavo čestitke. Zamisel je bila že prej, nekaj papirčkov tudi nakupčkanih in približno zloženih ter pobarvan odtisek. Zložiti je bilo potrebno v borih 10 minutah in to se tudi vidi. Ni bilo časa dodajati dodatkov. Zamislila sem si jo drugače, bolj polno, nazadnje pa je nastalo "kar nekaj". Narejena je bila za rojstni dan deklice, ki ima rada roza barvo in razne svetleče čiračare in dodatke. In ker je bilo vse skupaj zelo brzinsko, so temu primerne tudi fotografije. Naslednjič bo bolje!!!!!

5 komentarjev:

  1. Jaz sem bolj za "manj je več" in tale mi je zelooo všeč.
    Pa ježek v mreži je bil tudi simpatikus.
    Ves čas spremljam tvoje umetnine in sem že kar razočarana, če par dni ni nič novega. Takole si nas razvadila:).

    OdgovoriIzbriši
  2. Luštna in v tako kratkem času!Super!

    OdgovoriIzbriši
  3. Prav lepa je in skoraj ne morem verjeti 10 minut....:). Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. ♥ ♥ ♥ lepa, pa še hitra :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Dekleta, hvala vam za vse komentarje. Veseli me, če še kdo pogleda moje igračkanje :):)

    OdgovoriIzbriši