sreda, 30. marec 2011

Pastelne barve


V Craftalnici želijo tokrat pastelne barve. Čeprav se mi je zdelo sprva enostavno, ko pa sem začela iskati ideje, pa ni bilo več tako. Pri pastelnih barvah nas (vsaj mene) rado zanese v "baby" variante, kar pa tokrat nisem želela. Nastala pa je rožasto - ptičja varianta. Ozadje sem požigosala s pastelnimi odtisi rož, ptiček je  klasika, rožica pa delo mojih rok. Nisem čisto zadovoljna z njo, nekaj ni v redu, ampak ne vem kaj, samo na vodi čutim, da to ni to, kar sem si želela.


7 komentarjev:

  1. ♥ ♥ ♥ lepa čestitka, nežna :)

    Tudi mene nežne barve zanesejo v baby sfere :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa čestitka. Rožica bi bila mogoče lepša, če bi bil bel del cveta nekoliko manjši - le malo večji od roza dela.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako je lepa...zelo mi je všeč kombinacija roza in zelene, pa prepsta postavitev s trakcem.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo se mi dopade barvna kombinacija in ozadje je zelo lepo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo, nežno, pastelno čestitko si naredila in super si ustvarila ozadje. LP:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Helena, čestitam za uvrstitev med prve tri na craftalnici! LP:)

    OdgovoriIzbriši