nedelja, 13. marec 2011

Senčenje, ki to ni

Vladuška, še enkrat hvala za navodila na tvojem blogu "kako se (mora) senči(ti)". Tule je moj izdelek - ponesreček. Tokrat sem bila z barvanjem odtisa še kar zadovoljna, že pri nestiju se je zataknilo. Deklica na odtisu se rahlo sklanja naprej in glej ga šment, pri izrezu na to nisem bila pazljiva in je vse skupaj malo zamaknjeno. Da ne govorim o senčenju.... Senčila sem z blazinicami na ježka, ki se težko odstranijo, hihihi..... Zelo dobro se vidi, da sem preveč pritiskala in se poznajo robovi. Nastal je en velik zmazek in sem bila zeloooooo žalostna. Žal ni bilo časa narediti nove. Čestitka je šla naprej za najstnico, ki je hči vprašala, če je njena mami umetnica. Ha.......


Iz napak se učimo in vaja dela mojstra. Prikazujem pa jo zgolj zato, da se vidi tudi kako močno in grdo ga lahko kiksnemo ter, da se iz tega kaj naučimo. Šmentana reč....



1 komentar: