četrtek, 17. marec 2011

Za stare mame

Nova štempiljka, nova čestitka.

Ozadje, starinska pisava,  je nova silikonska štempiljka, cvet, je nova gumirana štempiljka in je bilo treba takoj poizkusiti.  Rezanje in lepljenje, spet vaje s senčenjem, prvič embosiranje s prahom in gretje nad steklokeramično ploščo; s fenom nekako ni šlo. Dodala sem še papirnato samolepilno čipko, ki sem jo prej še posenčila in dodala mat perlice.

Prva in glavna ocenjevalka mojih drobnarij je hči. Njen komentar za tole čestitko je bil: "Tale je pa za stare mame, ker je takšne barve".
Prav, naj bo pa za stare mame. Stare ljudi, posebej mame, zelo spoštujem, zato prijavljam tole čestitko v tokratni izzviv na http://craft-alnica.blogspot.com/.

5 komentarjev:

  1. meni je zelo lepa v tako naravni barvi. Krasno senčenje in pisava v ozadju.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepe barve je in izredno se mi dopadeta cvet in čipka. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Hehe zanimiv komentar, da je za stare mame. ;)) Je pa vseeno zelo lepa in občudujem čipko, ki si jo uporabila. Super! :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Se popolnoma strinjam z Manuelo, pa saj morajo tudi stare mame imeti kakšno lepo stvar :).

    OdgovoriIzbriši
  5. ♥ ♥ ♥ lepa vintage čestitka :)

    OdgovoriIzbriši