ponedeljek, 04. april 2011

Črno bela kombinacija

Črno bela kombinacija je ponavadi za druge namene, tokrat pa sem jo uporabila za rojstno dnevno čestitko. Namenjena in tudi že oddana je mladenki, ki ima rada te barve. Izziv zame je bil toliko večji, ker ima sama zelo izostren čut za dizajn in notranjo opremo. Tresle so se mi roke....:):), ampak vsaj v barvah sem bila prepričana, da nisem sfalila. Uspelo mi je tole in dobitnica je bila zelo zadovoljna.



Belo čestitko sem embosirala z belim svetlečim embosing prahom. Naredila odtis, malo senčila, dodala trakec, perje in prozorno ter črno polperlico. Notranjosti nisem slikala, kjer sem prilepila črn etui v katerem je bil darilni bon. Belo podlago sem še malo požigosala s črnimi vijugicami.

3 komentarji:

  1. Čudovita podlaga, zanimiv odtisek.... mi je všeč. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo mi je šeč eleganca tvoje čestitke! Krasna barva kombinirana s črno in peresa...res lepa!

    OdgovoriIzbriši