torek, 05. april 2011

Pastelna srca

Spet me je zagrabilo malo šivanja. Idejo sem dobila že pred časom v eni od revij Marie Claire, kjer pravih Craft izzivov res ne manjka. Seveda sem zadevo modificirala in nastali so prav simpatični srčki, ki so uporabni za tisoč in eno priložnost. Na zadnji strani so prilepljene male lesene ščipalke, da jih lahko pripnem kamor želim, npr. obešalnik, vrvica, cvetoča vejica......





In ker so pastelne barve jih prijavljam tudi v Craftalnico.

8 komentarjev:

  1. Čudovita so ♥
    in kako lepo si povezala cvetočo vejo, ptičke in srca v pomladno dekoracijo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Helena, naredila si prelepe srčke, krasno blago in lepa izdelava se res dotakneta srca prejemnika. LP:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo so lepi. Všeč mi je krasen okrasni šiv in tako lepe barve. Si pa bila zelo ustvarjalna, saj jih ni malo...

    OdgovoriIzbriši
  4. Helena, sedaj si me pa dokončno kupila. Tako romantično, angleško-podeželsko deljuje. Všeč!

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako lijepo. Stvarno kreativno i slatko.

    OdgovoriIzbriši
  6. Iiii ♥ ♥ ♥ kako so lepi srčki :) pa venček cvetočih breskvic ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši
  7. Nastali so res srčkasti srčki:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala na posjeti!
    Ova srca su predivna,tkanina oduzima dah!Obožavam te boje!Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši