petek, 06. maj 2011

Hišna številka

V Heleninem blogu sem zadnjič zasledila, da je sama izdelala hišno številko, ki se prav lepo poda na fasado. In sem se spomnila na našo, ki je tudi "malo drugačna". Zdaj se kitim s tujim perjem, saj jo je ob naši vselitvi v hišo naredil sošolec in prijatelj Andrej, ki se poklicno ukvarja z izdelovanjem keramičnih predmetov.




Ne,  nisem je snela s fasade, ampak je naredil dve, če bi se slučajno pri nameščanju poškodovala. In se ni, zato drugo hranim v predalu, za slučaj, če jo bo potrebno obesiti na vidno mesto.

Zdi se mi zelo dobra ideja za vselitveno darilo. Kaj pravite?

4 komentarji:

  1. Tako lepe hišne številke ne vidim prav pogosto. Zelo dobro darilo in to kar 2x.
    Še nekaj mi je padlo oči :)), trava kot na golf igrušču, pridni. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Res bi bilo čudoviti darilo. Nikoli nisem pomislila, da bi bila lahko hišna številka tako lepa.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jeeee, svetovna je. Takšna bi tudi meni pasala. Srečnica! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super ideja in še unikatna ;)

    OdgovoriIzbriši