sobota, 07. maj 2011

In še ena....

......dojenčkasta. Za zelo dolgo pričakovanega fantiča.
Vzela sem pletilke v roke in iz garna spletla puloverček. Malo sem vrtela zelenega hroščka, papirčkala, prilepila trakce, štancala obrobo in senčila, izrezala srčke in vse skupaj prilepila.





Popestrila sem tudi notranjost z embosiranim metuljem in srčki.




Na desni strani, kjer so srčki sem dodala še verz z voščilom.

6 komentarjev:

  1. Čudovita je, prav vse na njej mi je lepo ♥. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Tako zelo je lepa s tistim pletenim puloverčkom, da bolj ne bi mogla biti. Prav res krasna.

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobra ideja s pletenim puloverčkom na voščilnici. Krasna voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  4. iiii, kako lepa, nežna, dojenčkasta, ravno prav vsega.

    OdgovoriIzbriši