petek, 27. maj 2011

Kombinacija štampiljk

Tokrat sem se malo poigrala s kombinacijo štampiljk, kriva za to pa je Vladka. In ker ima čestitka tudi vsaj en odtis, jo prijavljam tudi v  Craftalnico.



Hribčki v ozadju so le delni odtis krošnje drevesa in kombinacija dveh Distress-ov. Travnik oz. trava je travnata bilka, odtisnjena s pomočjo Distress blazinice, ravno tako drevo. Rožice sem najprej odtisnila na podlago, potem sem jih odtisnila še na barvni papir, jih izrezala in prilepila s 3D blazinicami ter nazadnje dodala še perlice.
Potoček sem improvizirala. Raztrgala sem dva papirja, jih položila na čestitko in senčilaNazadnje sem za večji učinek vode, dodala še bleščice v gelu.  Sonce je narejeno po enakem principu. Izrezala sem krog v papir, položila na čestitko in senčila z rumeno, rdečo in vijolično blazinico.

In tu je še uporabljen material


4 komentarji:

  1. Tole tvoje igranje je prav zanimivo!! Všeč mi je, kako si se spomnila narediti grička in položila vejice za travo. Nastala je prav posrečena in posebna čestitka. LP:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi meni je všel tole tvoje ekperimentiranje in odlično si se spomnila krošnjo uporabiti za hribčke. Fajn si skombinirala in zelo me veseli, da si se udeležila mojega izziva.

    OdgovoriIzbriši
  3. Travnik, cvetje, potoček, drevo, hribčki in sonce .... neverjetno kako simpatično si vse to spravila na voščilnico. Zanimivo poigravanje, ki je obrodilo luštno voščilnico. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Lušna čestitka, polna zanimiv stvari! ♡
    Hvala, ker si sodelovala na 30. izzivu CRAFT-alnice ! :)

    Lepo se imej,
    ✿ Manuela ✿

    OdgovoriIzbriši