sreda, 04. maj 2011

Praznično potepanje - II.

Po kolesarjenju na Braču sem bila doma le toliko časa, da sem se malo spočila in napokala kufre za novo rajžo. Kam? Med tulipane, na Nizozemsko, sama, čisto samcata, ampak prek agnecije. Tako se včasih zgodi, če se prijateljice dogovarjajo za skupen izlet, nazadnje pa so takšni in dugačni razlogi zakaj ne bi šle. Že v prejšnjem zapisu sem omenila, da sem bolj popotniška duša, zato me to ni odvrnilo, da ne bi šla sama. Predvsem so me strašansko mikali tulipani in samo mesto Amsterdam. In prav nič mi ni žal....

Videla sem vse tisto, kar simbolizira Nizozemsko: mline na veter, cokle, kolesa, polderje, rečne kanale





 in nepozabno mesto Amsterdam. Tja se zagotovo še vrnem. V njem je toliko raznolikosti, drugačnosti, odprtosti, sproščenega vzdušja, da ti sede v dušo, se te dotakne. Mesto muzejev, dovoljene droge, seksa, kavarnic in trgovinic, kanalov in odprtih ljudi..... to je potrebno doživeti. V prostem času, ki smo ga imeli dovolj, nisem obiskala nobenega muzeja, ampak sem opazovala le utrip mesta, kar me je neizmerno zabavalo. In da je bilo zadovoljstvo še večje, ravno v tem času so Nizozemci praznovali rojstni dan kraljice Julijane. Za njih je to pomembnejše praznovanje, kot praznovanje novega leta. V mestu je tisti dan vladala nepopisna gneča. Center mesta je bil zaprt za ves promet, na trgih so se odvijali različni koncerti in prireditve, ulične zabave so prekipevale od vrveža, popitega alkohola  in oranžne barve. Na žalost k temu sodijo tudi neverjetne količine smeti, vendar so bile ulice naslednje jutro že čiste.





Najpomembenjši pa so seveda tulipani vseh barv, oblik in velikosti. Obisk parka Koekenhof je prav posebno doživetje. Melodija za dušo, oči in srce. Na žalost smo imeli za obisk parka čisto premalo časa in tudi zato se tja zagotovo še vrnem.

Za vse, ki berete moj blog, tule so lepote parka. In naj dodam, da je to samo majhen, majhen delček .....













......... in še nekaj nenavadnih lepotic iz razstavnih paviljonov.





 Park lepo dopolnjujejo tudi umetniška dela.




In zakaj vam ne morem pokazati nobenega novega izdelka? Vam je že jasno, kajne?

3 komentarji:

  1. Čudovite slike, zelo sem uživala ob njih in tvojem komentarju. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Si mi pričarala spomine na srednjo šolo - cela polja tulipanov v vseh odtenkih mavrice, obisk Jelene De Belder na njenem domu in ogled njenega parka...sam center mesta... lepoo je.


    Krasne fotografije.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super si, ker se sama spraviš od doma :) Ampak se je splačalo. Čudovite fotke!

    OdgovoriIzbriši