nedelja, 19. junij 2011

Čisto domača

Zadnje čase me vedno zanese v nežne pastelne barve. Tudi tokrat me je. In ne samo to. Zelo všeč so mi rože; nažigosane, izrezane, izvezene, papirnate, iz blaga, filca,.... narejene na tak in drugačen način. Po navodilih, ki sem jih našla na enem izmed tujih blogov (pa ne vem več katerem) sem izdelala spodnje rožice.




Malo sem embosirala (osnova, čipka in krog pod ptičkom), žigosala in izrezovala in nastala je ena simpatična. Lastnika še nima. Ker pa je vse narejeno doma, brez kupljenih dodatkov, jo prijavljam tudi na tokratni izziv v Craftalnico.

14 komentarjev:

  1. Luštna pastelna voščilnica ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. O, kako je lepa! Tisti ptiček je prav cartkan!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa in nežna čestitka.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prava elegantna mojstrovina. Če boš kdaj imela čas, se z veseljem priporočim za kakšen foto prikaz izdelave rožic.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna je, zelo se ji poda reliefno belo ozadje in te narejene rožice, ki segajo izven ravnine, lepo!

    OdgovoriIzbriši
  6. Res je lepa. Rožice so super. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepo je in krasne rožice si naredila :-))

    OdgovoriIzbriši
  8. Uf ja rožice so tudi moja strast, kar težko naredim voščilnico brez njih... In tele tvoje so čudovite... Pa tudi voščilnica je simpatična...

    OdgovoriIzbriši
  9. Škoda, ker nisi pofotkala, kako narediš te krasne rožice. Tako lepe so, da bi še sama kdaj naredila kakšno.
    Čudovita voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  10. Obljubim, da bom ponovno izdelavo rožic pofotkala in opisala, ampak to ne bo prej, kot enkrat konec julija, ker grem prav kmalu na potovanje in se vrnem šele 20. julija. Kam? Tam, kjer je bila Marna ne dolgo nazaj na poroki.

    OdgovoriIzbriši
  11. Všeč mi je tirkizna barva in tvoje rožice natej voščilnice so prav za pojest :). Luštno.
    Lep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  12. Všeč mi je tvoja voščilnica tako preprosto lepa je, se pa tudi jaz priporočam za novodila izdelave rožice. Hvala, da si se nam pridružila v izzivu.

    OdgovoriIzbriši
  13. Lepo ti je uspela ta nežna turkizna barva :) super!



    A te lahko lepo prosim, da pri komentarjih izklopiš preverjanje z besedo ... če ne znaš, si poglej navodila na mojem blogu.

    OdgovoriIzbriši