nedelja, 12. junij 2011

Ko ne gre

Prav gotovo se dogaja tudi vam, da izdelek ne gre in ne gre tako, kot si zamislimo (beri želimo). Janja me je navdušila za barvanje z Distressi in seveda je potrebno poskusiti. No, začetki so bolj kilavi, tako kot pri meni vsaka stvar. Ko pridem malo "not", za kar je potrebno kar nekaj vaje, je bolje. In tako sem naredila čestitko za 10-letno deklico, ki bo kmalu praznovala rojstni dan.



Kar se barvanja tiče so mi še najbolj všeč čeveljci in nogavičke, najmanj lasje in obraz.



Tule pa vam pokažem še en sončni vzhod ali zahod na morju, kar želite. Zadeva je tako nesrečno izpadla, da ni za nikamor. Hči me je vprašala, kaj sploh predstavlja.  Da si ne boste razbijale glave, spodaj je peščena obala, morje in na nebu žareče sonce ter njegov odsev v vodi.


Barvala sem z Distress blazinicami (tehnika senčenja). Natrgala sem papir, ga položila na čestitko in barvala tam kjer ni bilo prekrito; nekakšna šablona. Tehnika mi je sicer zelo všeč, samo jaz sem naredila katastrofo. Barvno mi ni preveč všeč, črta med nebom in morjem je preostra za tako intenzivno barvo, zgornji del čestitke ni v sorazmerju s spodnjim (prevelik) ravno tako je preveliko sonce. Ampak obljubim, da bo naslednjič že bolje.

Lepo zaključite vikend in še lepše začnite nov delovni teden. Zdržite še malo, počitnice so pred vrati in za marsikoga tudi morje, kjer bo lahko opazoval prekrasne sončne zahode.

2 komentarja:

  1. Voščilnica za deklico je prav ljubka. Tudi Tildko si lepo pobarvala, ima pa res lepe čevlje in nogavičke :).
    Pri drugi sama ideja ni slaba. Žareče sonce je dobro. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Vaja vedno dela mojstra, čeprav jaz ne vidim nobenih pomankljivosti in mi je voščilnica zelo, zelo všeč. Za spodnjo pa ne morev verjeti, da si uporabila Distress inke. To je pa mojstrko!

    OdgovoriIzbriši