četrtek, 23. junij 2011

Zopet moška

Včeraj mi je tik pred zdajci uspelo dokončati spet eno moško. Že pred časom sem napisala, da je junij pester kar se rojstnih dni tiče. In tale je za prijatelja, ki uživa v vsem kar je povezano z avtomobili (novimi in starimi), njegov hobi ali veselje pa je tudi petje. Zato sem se odločila za avto, pobarvan z distressi (še vedno ne na pravi podlagi), za ozadje pa sem odtisnila note.




In tale avto me prav spominja na kakšno potovanje ali  izlet. Jaz že nestrpno odštevam dneve, kaj pa vi?

4 komentarji:

  1. Fino je ustvarjati za osebo o kateri veš veliko. Lepo izdelana voščilnica. Na njej si združila dva konjička, ki slavljencu lepšata proste trenutke :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa čestitka! Všeč mi je ta privzdignjen dodatek! Dobra ideja!
    Pozdravček,
    Cardarian

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je zzeeelllo všeč in verjamem, da bodo tudi prejemniku!
    Pa hvala za vse vzpodbudne komentarje :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Moške voščilnice je res težko narediti, ampak z motivom avtomobila skoraj nikoli ne brcneš mimo :) Čudovita je!

    OdgovoriIzbriši