nedelja, 31. julij 2011

Jadrnica

Tale jadrnička je bila narejena za prijateljev rojstni dan. Že kar nekaj sveta smo "prejadrali" skupaj (Pakistan, Equador) in opravili veliko hribovskih peš in kolesarskih tur. V jeseni gremo skupaj na jadranje, zato se ni bilo težko odločiti za motiv.



Jadrnico sem ročno izrezala iz filca, prišila rdeč gumbek in pod njo prilepila gazo, ki sem jo predhodno nacufala.



Tudi na spodnji pikčasto embosiran papir sem dodala gazo, preluknjala z zakovicami in dodala trak z napisom.

Ker je tole čisto počitniški motiv in žal doma nimam malih prstkov za ustvarjanje, jo kljub vsemu prijavljam na izziv v Craftalnico.

9 komentarjev:

  1. Krasna je in lepo si jo skombinirala :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Filc, gaza in gumbek .... super dodatki. Všeč mi je tudi njena postavitev. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepa in všeč mi je, da si uporabila blago. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Filc + gaza = super efekt in krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako je lepa. Všeč mi je ročno izrezana jadrnica.

    OdgovoriIzbriši
  6. :) lepa čestitka.
    Mi pa ni dalo, da ne bi moje oko zdrsnilo malce bolj desno k svetilniku ..... fuuul luštkan :)

    OdgovoriIzbriši