četrtek, 28. julij 2011

Rockerska

Kar nekaj časa nisem nič objavila, ampak dopust pa tudi mora biti, mar ne? Končno sem uspela pregledati vse vaše bloge in Craftalnico ter ugotovila, da sem bila v tem času uvrščena celo med top 3 izdelke. Navdušujoče....:):) Preveč je bilo vsega, da bi vse komentirala, rečem lahko le, da ste bile zelo zelo pridne in ste ustvarile čudovite izdelke.

Tole objavljam malce kasneje kot je bila narejena. Ravno, ko sem malo zlezla iz "po popotniške krize" je bilo potrebno narediti čestitko za rojstni dan hčerinega dobrega prijatelja. Fant je navdušen nad glasbo, igranjem kitare in rockom.
Slikico je hči našla na spletu in to je bila tudi njena edina želja oz. usmeritev, kako naj čestitka zgleda. Ostalo sem skombinirala sama in glede na to, da sem bila v globoki ustvarjalni krizi, se mi zdi, da je še kar OK.



3 komentarji:

  1. Super ti je uspela tale kitarsko-rokerska voščilnica. Ustvarjalna kriza se nič ne pozna.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tu ni videti nobene krize, nasprotno zelo lepo je uspela. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Se strinjam s predhodnicama, nobene krize ni videti. Čudovito je uspela!

    OdgovoriIzbriši