sobota, 13. avgust 2011

3 v eni



Tule je moja prva škatlica, v njej pa se skrivajo tri čestitke zemeljskih barv oz. barv, ki jih zlahka najdemo v naravi. Hecno, ampak vsaj še dve ustvarjalki sta ravno v tem času pokazali svoje čestitke zemeljskih barv.

Osnova čestitk je zemeljsko rjava, škatlica je temno rjava z dodatkom zemeljske. Kombinirala sem svetlo modro (nebo in voda), svetlo zeleno (trava, gozd) in roza v kombinaciji s svetlo rjavo in karminasto rdečo (naš javor na vrtu, ki se že rahlo jesensko barva). Na škatlico sem zavezala še lanen trak in darilce je tu. Za koga, pa še ne vem.....




4 komentarji:

  1. meni se nekaj dozdeva, kdo bi lahko prišel na vrsto ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. To je pa zelo lep komplet. Všeč so mi barve, ki si jih izbrala. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. zelo lepe vočilnice! pa ravno včeraj sem v rokah držala nožek iz prve fotke in res ne vem zakaj sem ga dala nazaj na polico :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hehe, očitno smo v tednu zemeljskih barv :) Čudoviti četvorček ti je uspel. No, škatlica plus trojček.

    OdgovoriIzbriši