ponedeljek, 29. avgust 2011

Rdeče kolo



Ni ravno moški motiv, ampak sem jo vseeno poklonila očetu za rojstni dan.
Odtis je na akvarelni kartici, pobarvan in senčen z disstresi. Še vedno se učim barvanja...:):) Tale motiv ima veliko majhnih detajlov in je potrebno biti pazljiv, da se barva ne spaca čez rob. Rjav karton pod odtisom sem spraskala, da ima starinski videz. Vse ostale papirje sem senčila z disstresi. In rožica..... se še spomnete objave o piskajoči torbici? Razrezala sem jo in iz nje naredila (zaenkrat) tole rožico. Uporabno ne? Spela sem jo z žametnim razcepkom.



K voščilnici sodi darilce, zato sem ga zavila v papir, ki se ujema tudi z voščilnico.


Tema tokratnega izziva v Craftalnici je prevozno sredstvo, zato prijavljam tudi tole čestitko, čeprav na njej ni le prevozno sredstvo, ampak tudi gospa z vetrom v laseh.

10 komentarjev:

  1. Res lepa čestitka...lepo pobarvana... in tale gospa je prav simpatična. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super si uporabila "mamo", motiv je pa tako simpatičen, da se bo oče samo smejal :)).
    Aja, pa si jo končno uporabila :)).

    OdgovoriIzbriši
  3. Barvanje ti gre odlično! Tale dama na kolesu mi je tako prisrčna in primerna tudi za moško voščilnico :)
    Ja, torbico si dobro reciklirala in uporabila za čudovito rožico.

    OdgovoriIzbriši
  4. iii kako krasna čestitka in prevozno sredstvo, ki je najbolj zanesljivo :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo darilce in pripadajoča čestitka.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna štampiljka in zelo dobro izkoriščena na tvoji voščilnici. Res lep izdelek.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super babica na kolesu :)).
    Pobarvana je zelo lepo, prav tako mi je zelo všeč rožica in sama postavitev. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Enkratna čestitka!! Odlično si barvala, ravno prav barve in ujela si odlične odtenke. Čestitka mi je zelo všeč, motiv je prav posrečen, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasna voscilnica. Stampiljka je super. Pobarvano zelo lepo in barvna kombinacija je ta prava...:).

    OdgovoriIzbriši
  10. rožica kot kolo?
    čestitke za craft nagrado :)

    OdgovoriIzbriši