torek, 23. avgust 2011

Rožnata




Narejena je za prav posebno gospo, ki jo prav gotovo vsi poznate iz medijev. Kdo je to, naj zaenkrat ostane skrivnost. Prav gotovo mojega bloga ne pozna niti ga ne bere, pa kljub temu. Veliko večino svojega prostega časa nameni humanitarnemu delu in je s svojimi dejanji močan zgled, kako lahko s svojim ravnanjem pomagamo drugemu in poslušamo njihove stiske.
Pred časom se je z enim takšnih dejanj posredno dotaknila tudi mene. Ne v smislu pomoči meni, ampak z dejanjem, ki posredno vpliva tudi na ljudi v mojem poslovnem življenju. Zato sem se odločila, da se ji zahvalim s tole čestitko - zahvalo.

Spodnji del čestitke sem požigosala in senčila z distressi . Ravno tako metulja, rožnat trak in okvir. V zgornjem delu sem ročno našila rožnat šiv ter na sredini dodala še dva temno rjava trakca. V notranjosti je odtisnjen še en metulj, a sem ga pozabila slikati. Ker jo bom poslala po pošti, je nisem preveč krasila (debelila).
Tokrat mi je čestitka veliko bolj všeč, kot tista, ki sem jo imela sprva v mislih, kar se pri meni do sedaj sploh  še ni zgodilo. Mogoče je pa ravno dejstvo, da sem jo delala s posebno energijo, pripomoglo k temu zadovoljstvu. Zelo mi je všeč tudi barvna kombinacija.

Ooooohhh, zdaj se pa že kar sama hvalim...:):)



2 komentarja:

  1. Ja, zanimivo je, kako ljudje, ki jih niti ne poznamo, vplivajo na nas. To, da si se spomnila na gospo, mi je zelo všeč. Verjamem, da bo njej všeč tvoja čudovita zahvalnica :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa zahvalna čestitka. Čudovita barvna kombinacija.

    OdgovoriIzbriši