nedelja, 07. avgust 2011

Triglavov tek štirih srčnih mož

Počitnice jemljem čisto dobesedno, zato je  "suša" na ustvarjalnem področju. No ja, dosežek je že, da sem malo pospravila moj čestitkarsko delovni kotiček, na mah prebrala dobro knjigo (berem že naslednjo), povrhu vsega pa sem se včeraj udeležila 14. Triglavovega teka štirih srčnih mož v Bohinju. Ker sem zaradi potovanja cel mesec "zabušavala" s tekom, nisem imela nobenih pričakovanj. Pomembno mi je bilo, da pretečem progo okrog Bohinjskega jezera s primernim tempom in da pri tem uživam.
Vreme je bilo skoraj idealno, 19 stopinj in dež. Skepsa, kako bo teči v dežju na severni strani jezera, kjer je pot ozka, polna spolzkega kamenja in korenin, je bila odveč. Šlo je čisto OK in na koncu sem bila zadovoljna. Zaradi dežja je pa čisto vseeno, ker si tako ali tako moker, od švica ali dežja - ni pomembno.




Na startu je bilo približno 600 udeležencev vseh starosti, eni bolj zagnani, drugi malo manj, vendar vsi z željo preteči progo in pri tem uživati.  Zelo dober je občutek, ko premagaš progo in na koncu nisi povsem izžet, ampak ravno nasprotno, si poln energije.



Uživajte še naprej v teh počitniških dneh!!!!!

3 komentarji:

  1. Čestitam! Občudujem te, po dopustu, ki kakor sem prebrala ni bilo počivanje, zmoreš še tek. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitam. Ti si pa res vsestranska.

    OdgovoriIzbriši
  3. čestitke za ta podvig. jaz in tek sva zelo skregana, da o kondiciji niti ne govorim :)

    OdgovoriIzbriši