četrtek, 25. avgust 2011

Vroče pekoče......

Raziskovanje tujih dežel je prav zanimivo in spoznavanje vsega novega. Vedno me vleče med ljudi, če je le mogoče tudi v njihova domovanja. Tam spoznaš tisto pravo življenje v neki deželi, spoznavaš navade in običaje teh ljudi, kulturo in njihovo kulinariko oz. prehranjevalne navade. Pogosto prinesem domov tudi kakšno lokalno hrano, pijačo ali začimbe.
Iz Pakistana sem prinesla marelično olje, ki je odlično tako za kulinariko kot za nego obraza. Preverjeno odlično! In mega začimbo čili. Barantanje s trgovcem začimb (kar je obvezno za dober posel) je trajalo in trajalo. Nazadnje smo bili vsi zadovoljni. Čili pa je odličen. Začimbno mešanico je pripravil iz kar nekaj začimb, žal se nisem zapomnila števila. Pravi užitek je bilo kupovati pri njem.
Kupila sem ga malce več, za darilca. Ker ga je bilo potrebno nekako zapakirati sem se odločila, da naredim darilne vrečke z izvezenim čilijem.





Malo sem se uštela in pripravila le dve vrečki s čilijema. Potrebno je bilo narediti še eno, na katero sem dodala le papirne rožice. Mislim, da ni nič narobe, saj začimbe tudi cvetijo. Kdo dobi katero pa bo odločil žreb......:):)




Ne jejte čilija in bodite v senci, da ne bo prevroče!!

5 komentarjev:

  1. o super darilca si spakirala. čili je tudi v naši kuhinji na polički z začimbami

    OdgovoriIzbriši
  2. Res lepo narejena darilca... :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito zapakiran čili. Res si se potrudila z vezenjem.

    OdgovoriIzbriši