sreda, 21. september 2011

Klasična naj bo

... so  bile želje naročnice. "OK", pa naj bo klasična. In potem PUUUFF, začela sem se spraševati, kaj je sploh klasična. Moja predstava o klasični je lahko čisto drugačna kot od nekoga drugega. In sem se najprej lotila tuhtanja. Dobro, namenjena za gospo, ki bo praznovala 80. rojstni dan, doma je s podeželja in je bila celo življenje gospodinja, skromna in zelo delavna. To pa je tudi vse, kar vem o njej.
Pobrskala sem med štampiljkami in nisem našla nič pametnega pod "klasično". Potem sem se lotila kupčka nažigosanih kartončkov, ki sem jih dobila na kofetkanju pri Gorenjkah. Vrtnica! Evo, problem rešen, hujše klasike ne bi mogla najti (vsaj meni se tako zdi).


Vrtnico sem barvala s suhimi barvicami v roza, oranžnih in rdečih odtenkih. Kot podlago sem izbrala rdečo barvo, ki se mi zdi tudi "klasika", ki sodi k vrtnici. Dodala sem še malo črtastega papirja, naredila čipkaste robove in vogale, dodala bel in zelen trakec, razcepek in metulja. Številk nisem dodajala, ker jih je naročnica izrecno prepovedala.



Ko sem začela z izdelovanjem čestitk sem bila zmedena, ker so mi bili všeč vsi stili in tehnike. Nisem našla tistega načina, za katerega bi lahko rekla, ta je pravi. Tudi zdaj še ni kaj dosti bolje, ampak zagotovo pa sem ob tejle voščilnici spoznala, da tole ni moj stil, zato adijo klasika.

6 komentarjev:

  1. Veš kaj, prav lepa je. Včasih je pač potrebno izdelati tudi kaj, kar nam ne diši preveč :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si jo skombinirala in vrtnica je krasna :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Helena, zelo lepo ti je uspela, krasna čestitka, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ampak ti gre, veš :) Verjetno pa res ni tvoj stil. Z vrtnico je nastala čudovita klasična voščilnica. Da na njej ni številke, je tudi meni všeč, ker so mi vedno odveč :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo si tole napisala...o klasiki namreč. Bo pa voščilnica zagotovo zelo všeč gospe, pa meni se tudi dopade. KLjub temu, da ni to tvoje področje, si razturala.

    OdgovoriIzbriši