nedelja, 04. september 2011

Ko...

nabaviš novo embos srajčko, žig za okvirčke in emboss prah, potem te srbijo prsti in moraš hitro nekaj narediti. Nastalo je tole.


Rjav papir sem embosirala s srajčko. Čipke za spodnji in zgornji rob sem izrezala s štanco, premazala z blazinico za embosiranje, potresla s prahom jeans barve in segrela.



Rustikalen okvirček sem najprej odtisnila z žigom, embosirala, izrezala in senčila z distress blazinico Old paper ter nazadnje prilepila še rožico. Nazadnje sem dodala že trak v bež barvi in dodala še modre polperlice.
In hipna želja po nečem novem je bila potešena.


6 komentarjev:

  1. Čisto razumem kako je to, če nabaviš nove igračke. Nakup se ti je obrestoval, voščilnica je krasna!

    OdgovoriIzbriši
  2. :))) se prsti počutijo kaj bolje? :))) Čestitka že izgleda tako :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super igračke si kupila :), jih zelo dobro preizkusila in rezultat je meni všeč. Zelo lepo okrašen rob in okvirček. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita je. Nove igračke si fino uporabila.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna voščilnica, tako barvno kot postavitveno zelo usklajena. Embosing srajčka na rjavem papirju pa je naravnost fantastična!

    OdgovoriIzbriši