četrtek, 08. september 2011

Malo packanja

Tokrat sem namenoma malo packala z vodenimi barvicami; malo rjave, malo vijola in malo črne. Želela sem malo večje pike (beri packe) in ker nimam pravega čopiča, so nastale manjše. Tudi te niso slabe.
Mačko sem barvala z distressi, ravno tako senčila z vijolo, nazadnje sem ji zavezala še vijola trakec, da je bolj šminkerska mačka in prilepila s 3D blazinicami. Dodala sem še trakec in rožice.




Znotraj in zadaj sem odtisnila še tačke. Niso mačje, so pa tačke tačkice....

5 komentarjev:

  1. tele tačke so mi takoj padle v oči ... odlična ideja! pa izvedba s "šalom" tudi.
    samo - čiste tačke sicer šminkerske, vendar packaste muce? ;)
    a na naslovnici pa ne bi pasale, če se že trakec vleče od tam proti notranjosti?

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimiva in preprosta tehnika, kako lahko prideš do krasne podlage za voščilnico. Muca s trakcem je kjuti in tudi v zanimivih barvah.

    OdgovoriIzbriši
  3. :)) packanje je super in nastala je zelo lepa podlaga za mačjo lepotico. Lp

    OdgovoriIzbriši