ponedeljek, 12. september 2011

Nežna modrina

Svetlo modra je barva, ki me pogosto premami pri izdelavi čestitk, nenamerno, ampak me kar nekako  vleče v to barvo. In tokratni izziv v Craftalnici mi je v tem smislu kar pisan na kožo. Kot inspiracija mi je služila tale fotografija, ki me je popeljala v svet mogočnih lestencev in med bogate naborke mehko padajoče svile ter srebrnih dekorativnih predmetov.




Nastala je čestitka na modri osnovi, ki sem jo požigosala z modrimi vijugicami. Osrednji del sem embosirala s Holographic embos prahom in obrobo izrezala  s štanco. Tudi osrednji del sem embosirala z istim prahom, le na modri podlagi ter dodala napis. Nazadnje sem zavezala še pentljo.

9 komentarjev:

  1. Krasna je in elegantna, embosiran prah pa pikica na i.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je v tej modrini, tako nežno in čarobno delujejo vijuguce embosirane s prahom. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa in elegantna je tvoja izvedba v modrem :).

    OdgovoriIzbriši
  4. Res je zelo elegantna...in enostavno lepa. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Res je lepa, elegantna v svoji preprostosti.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita modrina! ♡
    Hvala, ker sodeluješ na 38. izzivu CRAFT-alnice ! :)

    Lepo se imej,
    ✿ Manuela ✿

    OdgovoriIzbriši
  7. Super. Zelo, zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši