četrtek, 06. oktober 2011

Jesen in njene barve

Jesen s čopičem neumorno barva in spreminja pokrajino v prečudovito odejo toplih jesenskih barv. Zato ni čudno, da so se članice ustvarjalnega tima v Craftalnici odločile za jesensko tematiko.
Voščilnico, ki vam jo želim pokazati, sem naredila že malo prej in ni bila narejena zaradi "izziva".




Narejena je na eko-kartonu. Krošnjo drevesa sem najprej izrezala, napikala kroge v karton in jih nato s prejo za vezenje našila z verižnim vbodom, kar je bilo kar zamudno. Deblo sem izrezala in ga ob straneh malo osenčila. Spredaj in zadaj sem naredila še tri embosirane črte  in potem nalepila posamezne elemente. Dodala sem tudi jesensko obarvane liste: zadnjega, ki se še vztrajno drži krošnje, kupček lista ob vznožju drevesa in dva, ki jih nosi veter. Je preprosta, ampak meni je všeč.



17 komentarjev:

  1. Prekrasna voščilnica in najbolj mi je všeč krošnja, ki si jo izdelala res perfektno.

    OdgovoriIzbriši
  2. Enostavna in zelo lepa voščilnica. Mi je všeč načelo "manj je več" ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna ideja za izdelavo drevesa. Lepa jesenska usklajenost barv....čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako dobra ideja. prečudovita izvedba.

    papa Kefa***

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa in zanimiva čestitka

    OdgovoriIzbriši
  6. lušna voščilnica. sem bila pa najprej prepričana da si krošnjo nakvačkala. no potem ko sem prebrala objavo do konca sem videla da si jo izvezla

    OdgovoriIzbriši
  7. Krošnja drevesa je čudovita, vse skupaj lepo dopolnjujejo listi. Zelo mi je všeč. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. uauuu ♡♡♡ tole pa je bilo dela, pa še takooo fajn utgleda ♡♡♡

    OdgovoriIzbriši
  9. u kako mi je pa ta krošnja všeč... mjami=)pappa

    OdgovoriIzbriši
  10. uuu, tale mi je pe zelo, zelo, zelo všeč. ta krošnja je enostavno enkratna in čudovita. kot že rečeno, zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovita in posebna čestitka, zelo mi je všeč že ideja sama! LP:)

    OdgovoriIzbriši
  12. Super ideja in še boljša izvedba :-))

    OdgovoriIzbriši
  13. Zeelo zelo fajn si si tole zamislila in izvedla. Drevešček v jesenskih barvah po tvoje mi je zlo fajn.

    OdgovoriIzbriši
  14. Lepe in tople jesenske barve jo naredijo čudovito. Krošnja iz barvnih prejic je naravnost osupljiva.

    OdgovoriIzbriši
  15. Zelo izvirna voščilnica. Všeč...zelo.
    Pozdravček.

    OdgovoriIzbriši
  16. Krasna ideja! Res čudovit jesenski projekt!
    Pozdravček,
    Cardarian

    OdgovoriIzbriši
  17. To tvoje drevo je krasno. Jaz bi vsekakor tebe dala za zmagovalko v Craftalnici, saj je ideja nekaj posebnega, drugačnega, in tudi zahteva več skrbi za izdelavo. Vseeno čestitke za top3!

    OdgovoriIzbriši