ponedeljek, 10. oktober 2011

Simbolika v barvah

Že pred časom sem eno od ustvarjalk slišala reči, da se pri čestitkanju "ženske" bojijo kombinirati papirje in barve. Med nje sodim tudi sama, čeprav se skušam temu izogniti, a me vseeno prepogosto potegne v iskanje podobnih odtenkov. Voščilnica ni tako drzno pisana kot bi lahko bila, ampak je pogosto premrtva za moj okus.
Mogoče pa je tako prav...... ali kot bi se temu reklo, še vedno "iskanje svojega stila"........:):) Pa nič zato, vse še pride.

Tokrat sem se takole zabavala.....



Nastala je ob obletnici najine poroke, zato je ostala doma. Na njej sem želela upodobiti same lepe stvari, harmonijo, pestrost  barv ponazarja takšne in drugačne trenutke, ki jih  doživljamo v skupnem življenju. Rdeč gumb zaradi svoje barve ponazarja ljubezen.

2 komentarja:

  1. Sama imam podobne težave pri kombiniranju barvnih papirčkov. Še težje je, če so na njih vzorci. Tebi je fajn uspelo.
    Čestitke za vajino obletnico. Naj traja: vse lepo, kar vaju druži.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo, da si tudi sebi za spominček naredila voščilnico. Zelo mi je všeč. Pa še na mnoga skupna leta.

    OdgovoriIzbriši