torek, 11. oktober 2011

Barvito listje


Zlato - škrlatno -  rjavo listje jeseni me še kar spravlja ob pamet in je vir navdiha mojega trenutnega ustvarjanja.  Naredila sem še eno z listi, ki je meni strašansko všeč. Mislim, da je celo prva, ki mi je uspela bolje kot sem si prvotno zamislila. V notranjosti sem prilepila rjav papir.

Liste sem embosirala z emboss prahom v bakreni barvi, jih senčila z distress blazinicami in izrezala ter prilepila na rob ovalnega izreza. Spodaj sem zavezala še trakec z mašnico in ekola...... Seveda jo prijavljam tudi na 40. izziv v Craftalnici.




Uživajte v  tako lepi jeseni in hvala vsem za ogled in komentarje na mojem blogu. So balzam za dušo.... :):)

7 komentarjev:

  1. Čudovita je, res ti je uspela. Všeč so mi zlato embosirani listi. Tudi sama uživam v topli jeseni in upam, da bo trajala še nekaj časa.

    OdgovoriIzbriši
  2. :) lepo ti je uspela, všeč mi je pisanost listov :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno senčenje in embosiranje listov. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Balzam za mojo dušo pa so tvoje voščilnice. Ravno prav vsega, da so pravšnje za moj okus :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako ljubko jesensko listje, tako čudovite barve, da čutiš njih toploto.

    OdgovoriIzbriši
  6. Všeč so mi te tvoje jesenske. Sem si ogledala nazaj tudi tisto drevo, čudovito je.

    OdgovoriIzbriši