torek, 08. november 2011

Komplet-ek

Prijateljica je praznovala rojstni dan...... Všeč so ji moje čestitke, zato sem se še toliko bolj potrudila. Je ljubiteljica naravnih materialov in barv, zato sem uporabila eko karton. Dolgo sem razmišljala kaj bi, tako,da sem nazadnje imela vsaj štiri ideje, nastala pa je čisto peta. V eni prejšnjih objav sem že zapisala, da se mi to pogosto dogaja. Nisem toliko disciplinirana in priznam, tudi volje nimam prave, da bi idejo najprej skicirala in se šele potem lotila zadeve. Izpadlo pa je takole



Je precej bogata z veliko detajli....




Všeč mi je, če so poklonjene stvari zavite s pozornostjo in smiselno, zato sem tudi darilce  zavila tako, da lepo pristoji čestitki.

6 komentarjev:

  1. Skiciram si tudi jaz nikoli nič.
    Tvoj kompletek je čudovit v naravnih tonih.
    Zelo luštkan ptiček :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo zavito darilo in zelo lepa čestitka za zraven! Na njej je veliko lepih detajlov :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Lep kompletek si pripravila. Verjamem, da si skozi ustvarjanje naredila točno tako čestitko, kot je bila najboljša za prejemnico. Pa čeprav ni bila v skladu s plani :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Videti je, koliko si vložila v komplet. Všeč mi je kako si vse povezala in naredila tako lepo celoto.

    OdgovoriIzbriši
  5. Všeč so mi vsi drobni detajli na njej, ker jo naredijo posebno za posebno osebo.

    OdgovoriIzbriši