ponedeljek, 07. november 2011

Naša kačica

je smokulja, ki ni nevarna in strupena kača. Res je, da je zelo podobna gadu. Menda se razlikujeta le po intenzivnosti lusk in očesnem zrklu.....:):)  Se jo upate pogledati tako od blizu? Natančen opis najdete tule .

Obljubila sem nagradico, zato sem prvič v svoji bloggerski karieri žrebala. Upoštevala sem vse komentarje in žrebala čisto "po domače". Na liste sem napisala imena, jih prepognila, žrebal pa je edini družinski član, ki je bil doma (beri boljša polovica). In nagradico dobi

Andreja L. 

Prosim pošlji mi podatke na moj e-mail, da ti  pošljem spodnjo nagradico.




3 komentarji:

  1. Uh torej je smokulja. Še dobro, čeprav mi kače niso preveč všeč. Jo ucvrem kot zajec, da jih niti ne pogledam dobro :)).
    Čestitke Andreji L.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Ampak je bila res zelo zelo podobna gadu! No, še dobro, da ni nevarna!
    Hvala, se oglasim po mailu :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. o potem sem imela prav :)
    nagrajenki pa čestitke!!!!

    OdgovoriIzbriši