nedelja, 13. november 2011

Preprosto črno - belo

Meni simpatična, ker je več-uporabna. Lahko je pokončna




ali ležeča, lahko je sožalna ali za kakšen drug namen.


Dvojni embosiran rob je ob krajši in daljši stranici. Listke sem barvala s črnim flumastrom in z belo-srebrnimi bleščicami, kar se na žalost zelo slabo vidi.



In seveda jo prijavljam v izziv na Craftalnici.

12 komentarjev:

  1. Ful lepo. Jaz sem bolj nova v temle ampak ko bom "velika" se bom tudi jaz naučila embosiranja :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi meni je simpatična... Meni je všeč voščilnica že na sliki, čeprav vemo, da v živo ročno izdelane čestitke pokažejo več detajlov, kot jih pa lahko in bi jih želeli pokazati na fotografijah. To vsaj velja za nas fotografe - amaterje...:).

    OdgovoriIzbriši
  3. Luštna voščilnica. So cvetke ročno narisane?
    Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hrandica, to je štampiljka z votlimi listki, jaz sem jih le pobarvala. ::)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Pa je čisto res, danes sem že kar nekajkrat napisala da je manj več, pa še res je, všeč mi je.

    OdgovoriIzbriši
  6. Naj bo pokončna ali ležeča ..... čudovita je. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Čista, preprosta, elegantna - čudovita!

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita je, pa naj leži ali pa stoji :). Tudi meni so všeč voščilnice z malo, a kaj ko na moji ustvarialni mizi ne izgledajo tako kakor na vaših fotkah :)).

    OdgovoriIzbriši
  9. Preprosta in lepa voščilnica!!!

    OdgovoriIzbriši
  10. :)) super detajl z bleščicami :)

    Mi je pa tale tvoja mačka fuuuuul všeč :))

    OdgovoriIzbriši