petek, 11. november 2011

Prva novoletna

Ni in ni pravega časa. In ker sem tako močno vpeta v druge stvari (služba), ki mi vzamejo praktično cele dni in tudi vso energijo, ni nobenih pravih idej. Bojim se, da sploh ne bom imela časa izdelati vsaj nekaj novoletnih voščilnic. Malenkost sem že poskušala, ampak se prav vidi, da ni pravih idej. Sprva pa bi rada naredila nekaj takšnih, ki jih bom lahko poslala po pošti.

In tole je prvi poskus



Kombinirala sem božično rdečo in belo. Ozadje je požigosano s snežinkami in embosirano z belimi bleščicami. Tudi cvet sem najprej odtisnila z rdečo in potem z namernim zamikom še embosirala z bleščicami. V živo se bleščice lepše vidijo in pridejo bolj do izraza.

4 komentarji:

  1. Meni je luštna. Zelo lepo in zimsko :) deluje zamaknjen embosiran odtis z bleščicami. Tudi v drugi barvi, bi bila lepa. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. meni je všeč....preprosto elegantna

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa in elegantna je. Upam, da se ti stvari hitro sprostijo in boš lahko uživala v prazničnem rezljanju in lepljenju.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ful lepoo. Meni je zelo všeč, ker ni preveč načičkana ampak - kot so se izrazili v predhodnih komenatrjih - elegantna.

    OdgovoriIzbriši