torek, 01. november 2011

Tagci

Mini albumček z mini tagci. Pred časom sem idejo našla nekje na netu (nimam pojma kje) in albumček naredila po spominu. Bolj za hec in zabavo, zato tudi ni pretirano okrašen. Narejen je iz wc rolic in oblepljen z različnimi pisanimi papirji. Na koncu sem rolice preluknjala in povezala s trakom. V žepke sem vložila požigosane tagce.


Ideja je simpatična in albumček se mi zdi preimeren namesto čestitke za rojstni dan. Na tagce lahko napišem  želje, kot v zgodbici o zlati ribici, ki izpolni tri želje.




Prijavljam ga tudi v Craftalnico.

8 komentarjev:

  1. Kljub temu da je bolj za šalo kot za res, ti je kar vredu uspel=) ja ta tutorialček sem pa tudi jaz našla (že dolgo časa nazaj), samo me ni ne vem kako navdušil...pappa

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz sem to memorizirala, vendar še čakam na ustrezno priložnost, da to izdelam.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ideja z zlato ribico mi je zelo všeč :)). Lep trojni tagec. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. :)) jaz sem ga pa že realizirala :))) in prav ponosna sem, ko lahko albumček komu pokažem :) zdaj moram pa narediti še za sinova :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo si izdelala eko albumček iz rolic wc papirja. Bo treba poiskat in shranit tutorialček :)).

    OdgovoriIzbriši
  6. Všeč so mi reciklirane stvari!

    OdgovoriIzbriši