nedelja, 11. december 2011

Album


Moj prvi in prav gotovo ne zadnji, kljub temu, da sem imela z njim kar veliko dela. Idejo sem našla nekje na blogu, niti slučajno ne vem kje. Če bi vedela, ga ne bi delala zgolj po spominu in bi preskočila eno fazo papirčkanja in lepljenja, tako pa je bilo potrebno kar nekaj improvizacije. Na koncu sem bila zadovoljna, le časovno me je malo uneslo. Še čisto toplega (in komajda poslikanega) sem oddala naprej.


Prejela ga je prijateljica, ki je praznovala Abrahama. V notranjosti je 6 žepov (vrečic), v katere so vloženi listi, ki so namenjeni zapisu voščila, torej vsak od prijateljev, je na list napisal svoje voščilo.



Vsak list je drugačen, tako kot je drugačen tudi vsak žep. Listi imajo na koncu barvni trak, da se jih lahko enostavno izvleče.


In takole zgleda notranjost.  Na žalost ni bilo časa poslikati vse notranjosti. Dodajala sem rožice, metulje in
bleščice.


V Craftalnici želijo nekaj "oguljenega" in šik, zato ga prijavljam tudi tja.

10 komentarjev:

  1. Čudovit album. Že prva stran me je takoj pritegnila, nato pa se občudovanje nadaljuje čez vse pokazane strani. Saj veš, da ni nič videt, da ti je kaj nagajal :) Potrudila si se in to se vidi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super album! Všeč mi je, da je vsaka stran drugačna in tile tagci za voščila so prav dobra ideja za darilo od večih prijateljev.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovit albumček si naredila in prav prijetno je pokukati v notranjost, saj je zelo pestra :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Oooo, tole mi je zelo všeč:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj kako dobra ideja za darilo. Čudovit je, lepo izdelan .... težav, ki si jih omenila pri njegovem ustvarjanju ni videti. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. helena superca ti je ratal... upam, da se v prihodnosti odločiš za izdelavo še kakšnega... ko malo osvojiš tehniko gre vse kot po maslu...zdaj ko so pri meni voščilnice že vse lepo narejene, se bom končno zopet lahko posvetila izdelavi novih albumov=)lepo se imej...pappa

    OdgovoriIzbriši
  7. Koliko dela, res si bila pridna in seveda je rezultat temu primeren. Takšen album je res krasno darilo in spomin za večne čase.

    OdgovoriIzbriši
  8. Tukaj pa vloženega veliko dela ane:) Čudovit album.

    OdgovoriIzbriši