ponedeljek, 19. december 2011

Božične luči

...... je naslov tokratnega izziva v Craftalnici. Tema mi je bila skoraj položena v naročje, saj sem ravno končala z barvanjem motiva, ko je bila razpisana. Seveda sem potem pohitela  s sestavljanjem, saj mi manjka še precej čestitk, prazniki pa so že tu. Ne vem če bom zmogla, ne vem če bom zmogla, ne vem če ..........



Simpatične miške, ki pod svetilko prepevajo božične pesmi.....


10 komentarjev:

  1. Kako ljubke miške. Zelo lepo sestavljena voščilnica.
    Helena, le tako naprej .... seveda boš zmogla :)). Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. oo kako je prisrčna in zelo lepo si jo sestavila :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Res so ti mišeki kjuti!!! Čestitka pa je lepo sestavljena in mislim, da ti bo uspelo vse kar si planirala:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasne miške, lepo pobarvane in vkomponirne v voščilnico, kar s tem tempom naprej in zagotovo ti bo uspelo vse predvideno :)).

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita voščilnica. Poznam še eno tako, ki jo čas lovi... Kovačeva kobila je zmeraj bosa ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Super simpatične miške na krasnih voščilnicah. Saj ti bo uspelo :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovit motiv in lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  8. he he :))) jaz pod pritiskom vedno najbolje delam :))) bolj mi teče voda v grlo, hitreje delam :)))

    Lepa čestitka, super izbran motiv ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši