nedelja, 04. december 2011

Gramofon

Motiv starinskega gramofona mi je strašansko všeč in seveda, ko sem zagledala štampiljko v trgovini, sem jo "morala" imeti. Uporabna je za 100 in eno priložnost, kot prva priložnost je bila moška čestitka.



Ozadje (predstavlja zid) sem embosirala s srajčko Tim-a Holza, še prej pa senčila z distressi.  Gramofon je odtisnjen na eko kartonu, robovi so nacefrani in senčeni, vse skupaj pa je pritrjeno z razcepki.

6 komentarjev:

  1. Prav dobra moška čestitka je. Mi je všeč pomečkan papir z voščilom :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je in zelo lepo si jo skombinirala :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Helena, res si odlično uporabila to štampiljko in jo krasno umestila na super ozadje, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasen motiv, ki na tej super obdelani steni izgleda res lepo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Res zelo uporabna štampiljka. Glasbo menda radi vsi poslušamo :)
    Všeč mi je starinski videz celotne voščilnice.

    OdgovoriIzbriši