ponedeljek, 05. december 2011

V pričakovanju sonca in Miklavža

Navkljub nekaj sončnim žarkom, ki so se prejšnje dni končno le prikazali, se mi zdi, da je vse preveč sivine in turobe. Še posebej v ljubljanski kotlini, kjer na žalost preživljam delovne dni. Zato se mi zdi voščilnica, ki sem jo naredila v soboto za rojstni dan hčerine prijateljice, kot sonček sredi sivine. Kar nekako me je poneslo med barve. Prav želela sem si jih in glede na to, da prejemnice ne poznam, vem pa, da je mlado dekle, sem bila prepričana, da ne morem "ustreliti mimo".


Malo barvnega papirja, valovite lepenke, naštancane rožice in metulji ter trak in čestitka je tu.



Imejte se lepo v pričakovanju Miklavža.

3 komentarji:

  1. Imaš prav, pogrešamo sonček in barve. Zelo luštna voščilnica. Mislim, da si z njo zadela v polno. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. no jaz v ljubljanski kotlini živim in delam tako da tale tvoja voščilnica je res bazam

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita. Barve so prekrasne. Ni dvoma, da prejemnici ne bi bila všeč ;)

    OdgovoriIzbriši