nedelja, 22. januar 2012

Izziv posebne vrste

V zadnjem času sem večkrat zapisala, da nimam in nimam časa za moje drobnarije. Odločila sem se, da vam pokažem, kaj je predmet moje "okupacije", vsak dan, od jutra do poznega popoldneva, pogosto tudi v večer. O tem bi lahko pisala in pisala, pa vas ne bom utrujala, ker imam za vas prijetnejše opravilo...:):)



Ena velika hiša, no ne hiša, dom - Dom za starejše v Kranjski Gori. Projekt se bliža koncu, saj bomo prve stanovalce sprejeli v začetku aprila. Zdaj je videti takole.








In za vas imam pripravljen izziv.... iščemo ime doma. Imate idejo? Sporočite jo.... Omejitev je samo ena - v ime doma ne vključite Vandotovih junakov. Seveda si pridržujem pravico, da med vsemi vašimi predlogi ne bomo izbrali nobenega, zato pa bom izmed vseh predlogov enega izžrebala. Nagrajenec bo prejel praktično nagradico. Če bo med predlogi takšen, ki bo ustrezal našim kriterijem, bo avtor še posebej nagrajen.

Predloge - komentarje pošljite do 27. januarja, žrebanje bo 29. januarja. Komaj čakam vaših idej.....

5 komentarjev:

  1. Ideje za ime jasno nimam, tako da se sploh ne grebem :) ampak bi pa pohvalila barvaste stene, te so mi pa nadvse všeč. Verjamem, da se bodo novi stanovalci počutili dobro.

    OdgovoriIzbriši
  2. :) tudi jaz nimam ideje, bi pa ravno tako kot Sonja pohvalila barve :) prepričana sem da se bodo stanovalci ravno zaradi barv počutili veliko boljše in bolj domače :)

    OdgovoriIzbriši
  3. končno ena ustanova/dom ki nima mrliško belih ali sivih sten. ČESTITKE!!!
    glede na barve bi bila lahko sončna hiša, hiša sonca......

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi meni je zelo všeč. Lepe barve in tako prostorno. Super!

    OdgovoriIzbriši
  5. Super za barve. V takšnih domovih morajo biti sveže, nagajive, pa vseeno ne preveč divje :)
    Hmm, ime? Če se bom spomnila kakšnega zanimivega, se še oglasim :)

    OdgovoriIzbriši