petek, 20. januar 2012

Prosojno

Rojstni dan praznuje mlado dekle, ki se poleg študija ukvarja tudi z baletom. Všeč ji je črno bela in roza kombinacija.


Šiviljski model sem odtisnila na list leksikona in z roza barvo "zamaknila" odtis. Dodala sem krilce iz tila, v pasu okrašen z zvezdicami (nagradica Craftalnice - hvala Lili). Na desni strani sem dodala štancan pavs papir, kar pa ni izpadlo ravno tako kot sem si zamislila. Zdaj vem, kaj je šlo narobe, naslednjič bo boljše.


Ker je prosojno, seveda ne smem manjkati v Craftalnici.  Tale roza črno-bela kombinacija je kar huda in sploh ni tako slaba. Čestitka je šla še vroča od hiše, zato ni videla dnevne svetlobe in temu primerne so tudi  fotografije.

14 komentarjev:

  1. Tole je pa super ideja in tudi izvedba. Saj vem, da se da vedno še kaj drugače narest.. ampak meni je že zdaj res všeč. tudi zaradi barve :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je; kako bi bila čudovitejša jutri ko bo sončece :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo! Barvna kombinacija je odlična, ljubko krilce :) in kot dodatek še malo nežne prosojnosti. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Wau, ful je lepa. To krilce nardi piko na i ;) Tud barvna kombinacija je čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tole mi je pa res všeč, predvsem dodana oblekica in kako si vse lepo dodelala in zaključila s pentljico.

    OdgovoriIzbriši
  6. Simpatična in nadvse zanimiva. Zamaknjen odtis je super.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super ideja in izvedba, tudi meni je všeč krilce, pa tudi dodatki na njem. Veseli me, da je že v uporabi.
    Lp; Lili

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasna ideja s tilom za krilce. Super pride.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo posrečena in krasno skombinirana čestitka. LP:)

    OdgovoriIzbriši
  10. super barvna kombinacija, in nisem vedela da si tudi šivilja, saj je tale triko enkratno izpadel... mislim da je bilo dekle veselo take voščilnice=)lp

    OdgovoriIzbriši
  11. :) lepo.
    Super ideja za krilce :)

    OdgovoriIzbriši
  12. :) lepo.
    Super ideja za krilce :)

    OdgovoriIzbriši