četrtek, 12. januar 2012

Zelo počasi

prihajam v stare tirnice. No ja, še nekaj vode bo preteklo, preden bo tako, kot bi si vsaj približno želela, ampak čas dela zame. Ne samo čas, tudi sama se trudim v tej smeri.....:):)

Pripravila sem čestitke oz. vabila za zlato poroko, ki zgledajo takole.


Rezljano z nestiji, malo senčenja, dodane perlice in precej zlate barve. Zlat karton je embalaža "indijančkov" iz najboljšega soseda, ki so ponavadi naloženi v kartonih pred blagajnami. Meni so prav njamsi, ker sem en velik sladkosned.



Tako, to je za začetek leta vse in upam, da kmalu pokažem kaj novega.

8 komentarjev:

  1. Čudovito vabilo. Lepo skombinirana zlata, da ne izpade kičasto ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo elegantno s pridihom svečanosti, kar se za zlato poroko spodobi :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Luštna, preprosta in zelo primerna :-))
    Krasno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Sem prav gruntala od kod ti tako dober zlat papir, dokler nisem prebrala do konca! Super ideja in izvedba.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja, tudi jaz sem se takoj, ko sem videla fotko, vprašala, od kod ji tako lep zlat papir :) Vidiš, super si se znašla. Se vidi, da imaš oči na pecljih in takoj vidiš, kako bi se dalo kaj uporabiti :)
    Čudovita vabila so.

    OdgovoriIzbriši