četrtek, 16. februar 2012

Križkraž


Že dolgo nazaj so se mi bucike in igle nastavljale povsod tam, kjer ne bi bilo treba, zato sem sklenila, da bo temu konec. Z zelenčkom sem izrezala krog iz filca, pa je bilo za silo. Ampak šmentana reč, ta se je prehitro scufal in je bilo potrebno poiskati novo rešitev.
Malo sem pokrižkala, delčke blaga zašila, prišila gumbek, napolnila s polnilom in ekola, blazinica je tu. Vsa zadevica je bila priložena v eni od revij Cross Stitcher, jaz sem jo le spravila v življenje. Lahko bi bilo tudi bolje, ampak bo tako tudi v redu. Vse je zašito ročno, filc pa je zelo smotan za prepogibanje in hkrati šivanje nevidnega roba, ki je zelo zelo majcen.

 

5 komentarjev:

  1. kako kjut pouštrček in kapo dol za križkanje

    OdgovoriIzbriši
  2. Luštkana blazinca, jaz se v take podvige ne bi niti upala spravit :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Prav cort je. Jo je kar malo škoda za zabadanje bucik :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. super lepo pa se zelo vsecne barve =)

    OdgovoriIzbriši