četrtek, 02. februar 2012

Nakit ali spomin III.


Kamen ni z Marsa temveč iz puščave, libijske puščave Sahare. Boste rekli, da v puščavi ni kamenja, tam so samo sipine. Pomota!!!! In koliko kamenja. Poznamo več vrst puščav: kamnito, sipinasto,.....
Si predstavljate, da sem ga v nahrbtniku nosila po puščavi? Noro, a resnično. Treking je trajal celih 7 dni. Marsikdo me je že vprašal, kaj sem tam delala, saj vendar nimaš kaj videti. Napačno!!! Puščava je čudovita, raznolika in če jo predihaš v dobri družbi, potem so vtisi še toliko globlji in nepozabni.

Zdaj sem pa zašla..... Verižico na kamnu sem kupila sredi puščave od Tuarega, ki se je pojavil s kamelo "od nikoder", za njim pa še njegovi pajdaši. To je bilo trgovanja, barantanja, pitja sladkega metinega čaja ...... Nepozabno.

Obesek je tipičen tuareški križ iz srebra z vgrajenimi kameljimi kostmi (rjave črte). Črne perlice so iz pravih  lokalnih kamnov, ki pa nimajo nobene večje vrednosti (sem pozabila kako se imenujejo). Verižico si nadenem ob posebnih priložnostih ter posebnem razpoloženju in je "tako moja". Spominja me na tiste prijazne ljudi, na noči v šotoru ali kar pod milim nebom, kjer nad tabo žari milijone zvezd, na tišino in magično moč puščave, na široke nasmehe domačinov, na pretirano sladek metin čaj za dobro jutro in še večkrat čez dan, na "šišo", na večerno bobnanje domačinov ob ognju in čudovite pesmi, na peko palačink z Nutelo sredi puščave, na čudovite puščavske kamnite tvorbe, ki spominjajo na različne podobe iz vsakdanjega življenja, na čudovite sipine, na skalne slikarije iz prazgodovinskih časov, ko so na tistem območju živeli krokodili, povodni konji, ko je bilo vode v izobilju in rastlinja več kot preveč,......

Še in še bi vam lahko pisala, a je vsega preveč. Če pa želite pa namignite, mogoče pa povem in pokažem še kaj. Bodite lepo in imejte se radi, tako kot pravi Vladka.

2 komentarja:

  1. no za kamen čestitke da si ga takole nosila po puščavi ogrlica je pa udi nekaj posebnega. če drugega ne kot si sama napisala se spomniš vsega lepega ko jo primeš v roke ali si jo daš okoli vrat

    OdgovoriIzbriši
  2. Tvoja šatulja je polna lepih spominov na potovanja in krasnega nakita. Lp

    OdgovoriIzbriši