torek, 14. februar 2012

Še malo srčkov

Naredila sem jih iz papirja za meni drage osebe. Saj ni potrebno, da si ravno do ušes zaljubljen, potrebno pa je  deliti pozornost in spoštovanje do ljudi, ki ti nekaj pomenijo. To so tiste majhne srečice, ki nas osrečujejo ter dajejo smisel in lepoto življenju. Uživajte te trenutke danes, jutri in pojutrišnjem..... vedno, ko se spomnite, da se imate radi in da imate radi tudi druge.

V srčke sem zašila bonbončke....


in jih okrasila s srčki.


Tale je pa posebnež, saj sta v njem kar dva bonbončka....:):)


Imejte se radi!!!

6 komentarjev:

  1. O kok luštno ♥ ♥ super ideja in prav lepa izvedba. tudi meni je valentinovo bolj všeč kot praznik za vse tiste, ki jih imamo radi.. ne le tistega enega in edinega, v katerega smo zaljubljeni. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tako preprosto pa tako ljubko. Krasna ideja. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Super ideja!
    Tako prisrčno izgleda :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasni in ljubki mali srčki.
    Helena, prosim samo sporoči, če si dobila mojo pošto.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako so srčkani. Res dobra ideja. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Kakšna ljubka in simpatična ideja. Zelo mi je všeč in zagotovo je bila tudi prejemnikom.

    OdgovoriIzbriši