torek, 07. februar 2012

Srčki

....srčki, srčki, povsod sami srčki. Najbolj zaslužna za ta hec je Vladka, saj je s svojo igrico ljubezni sprožila pravi plaz srčkarij. Pridružujem se vsem, ki v teh dneh delijo srčke in trosijo ljubezen, kljub temu, da je večini Valentinovo preveč kiči šmiči in preveč skomercializiran praznik. Ampak deliti ljubezen in pozornost ter polepšati trenutke sebi in drugim, to je tisto pravo. Sebi in drugim reči: RAD SE (TE) IMAM. Meni je všeč.


Zunaj je mraz in škriplje pod nogami, zato sem ju položila na toplo pleteno odejico in prišila z gumbki, da ju veter ne odnese. Valovito lepenko sem malo posenčila z rjavo in belo in nazadnje privezala še volneno pentljo. Kljub temu, da ljubezen greje že sama po sebi, ji v teh mrzlih dneh odejica pride čisto prav.


Imejte se radi in pokrijte se, da vas ne bo zeblo.

5 komentarjev:

  1. Kiči miči dol ali gor :), ta voščilnica je tako huda. Res mi je všeč. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. o kako kjut voščilnica....pa sploh ni nujno da je valentinova. lahko jo pošleš tudi kot rojstnodnevno kakšni ljubljeni osebi. kar sepa barv tiče so pa čito EKO :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna ideja s to pleteno podlago ;) Srčki so nas res čisto "okupirali" in prav je tako. Lepo je, da nas praznik spomni na to, da sebi in drugim povemo, da se/jih imamo radi. Saj za to gre, kajne?
    Pri meni te čaka mala pozornost za ugotovljeno ;) Pošlji mi svoj naslov.

    OdgovoriIzbriši
  4. Helena zopet čudovite kreacije! Pa čestitke za 100 objavo in lepo Valentinovo, ti želim!

    OdgovoriIzbriši